Wednesday, December 1, 2010

Ati Ini SIapa YaNg taHu


Asalamualaikum kawan2...
ola... hai2..

erm rini yna x watper kat umah.. tapi yna nak kongsi something nie...

yna dah gtaw dak tuh yna ska dier tapi mcm slalu la jawapan yg yna dpt
kite kawan lu la k,,

erm ok jer...
yna dah biasa la... xper2...

korg nak taw x...
yna xtaw la nk pilih sambung study ke idak...
ke nak bukak kedai dady...
sebabnye...

tadi sampai surat dr ptpk...
waa awal tahun depan dah kene mule bayar wet pinjaman..
keje pun x der lagi..
cmner nie....
hummm

umur 21 dah ader utang rm15k... huhuhu seram2....

yna kate : banyak betul cabaran n dugaan dlm idup yna..

5 comments:

A.D.A.M. said...

Youuuu cannn dooo it! (Nada semangat) hehe

NOOR FATIN said...

jgn cpt jatuh cinta, jgn cpt ungkap perkataan cinta pd lelaki, takot lelaki fkir kita ni murah sgt :)

jual mahal la sikit k. kalau ada jodoh xkemanaa

PrINCeSz YaNa said...

adam : tq ...

fatin: thanks... kene jual mahal.. ok2..

NuR 'aQiLaH said...

oke la rm15k

ni rm21k.

cmno ha..huhu

PrINCeSz YaNa said...

huhuh nasib2...mude2 dah ader utang....