Saturday, December 11, 2010

Nak Cari Side Income??? Nak Dapatkan Topup Harga Murah DaRi Harga Pasaran???






Agen topup diperlukan....dengan hanya RM 30 seumur hidup. Tiada extra charge 0.50 sen seperti beli di kedai....promosi....dafter sbg agen dpt topup RM 3.

Tips paling penting memulakan perniagaan prepaid/topup..

Jika anda ingin menjual topup prepaid, Carilah Hasil Jualan Yang PALING UNTUNG!Cuba cari, company manakah yang dapat memberikan Keuntungan Jualan Celcom dengan Untung Bersih 30sen?

Jangan terpedaya dengan Pelan Pemasaran yang merumitkan. Yang paling penting, anda perlu tahu keuntungan bersih jualan yang anda perolehi.

Ya, Dari pembelian topup RM10, anda mungkin hanya akan dapat 30 sen. Tetapi lihatlah pada faedah lain yang anda bakal perolehi. Tak perlu start motor pergi kedai nak beli topup… Tak perlu ke hulu ke hilir cari kedai yg bukak pukul 12 malam bila time emergency.. Dan lagi, selama bertahun-tahun sebelum ini anda membeli topup di kedai, berapa ratus yang anda dapat dari tokey kedai handphone? Usahkan ratus… 20sen pun belum tentu. Nak tambah malang lagi, prepaid RM10,pun kena bayar RM11.00/ RM10.50...

Kini..Anda boleh dapat pendapatan tambahan lagi..Cubalah, boleh jual pada rakan2 di tempat kerja. Di pejabat, kilang,hostel atau anda boleh guna untuk topup diri sendiri dan ahli keluarga dengan harga yang lebih murah dari pasaran!

No comments: