Wednesday, August 3, 2011

Bulan Ramadhan....

Asalamualaikum semua...
Harini dah hari ketiga kite berpuasa kan...
Alhamdulillah...
Lama jugakkan qaqak x wat post... bz huhuh
nt nak masukkan gmbr men masak2 sebelum puasa ritu...











Bile masuk jer bulan ramadhan.... sayu je hati ni...
tahun ni tahun pertama kami berpuasa tanpa arwah abah...
masa berbuke xder dah dgr salah sorg dr kami nak g panggil abah
"bah jom nak buke puasa dah nie bah "
slalu kene panggil arwah sebelum berbuke...
dah xder dah lawak2 dari arwah yg wat kami gelak...
rindunye......

skang kami tinggai berempat jer kat umah nie...
berpuasa dan berbuka ala kadar...
bnyk kenangan kan lau diikutkan dalam bulan ramadhan nie kan....
pe kata kawan2 semua wat post aper kenangan korang yang paling manis masa bulan ramadhan??

nt letak la link kat cni. qaqak g terjah k..

salam syang dr qaqak...
wasalam....

7 comments:

RazFiRa said...

SLAMAT BERPUASA..

doakan arwah ayah selalu... :)

NOOR FATIN said...

rajinnya la masak. haha.

tat nasi ayam tu kat belakang unikl msi je. ada satu dereten kedai baru tu kan. kat bank islam. mai la. hehe

PrINCeSz YaNa said...

RAZFIRA : SLAMAT BERPUASA JUGAK...insyaallah

fatin : x rajin mana pun bile tension jerp :P

insyaallah sampai...

zOeY zAu YaH said...

qaqak ska msk erk? leh geng dgn ilah hehe..sedekahkan doa selalu buat arwah =)

Heidi Shafiq said...

pehh.. sedap! :)

PrINCeSz YaNa said...

kak zoey : ska la jugak.....
heidi : ley rasa ker?? huhu

zOeY zAu YaH said...

ok nanti kalau dia buka mesti kami akn gitau punya hehe..